diumenge, 17 d’octubre del 2010

Laportivitat Catalana enxarxada

Com ja sabreu tots, s’apropen eleccions en aquest país, i vull destacar la modernització i la intensificació de la pre-campanya que pateixo actualment en les meves carns. 
Jo que personalment estic obert a tot tipus de propostes sobiranistes, independentistes o catalanistes, sense saber com m’he vist ficat en una situació en la qual rebo e-mails permanentment de Solidaritat Catalana, partit liderat pel fan nº1 de Luz de Gas i expresident triomfador blaugrana Joan Laporta junt amb destacats exmembres de ERC i CiU. Rebo twitts també diaris de “Laporta2010” i tinc permanentment la sugerència imposada de la pàgina de Solidaritat Catalana al Facebook. 
Em sorprèn molt veure'm permanentment atacat sense buscar-ho per aquest "partit polític" i que els partits clàssics de sempre no estiguin espavilant-se a aprofitar les noves tecnologies i xarxes socials també per perseguir als votants de forma insistent. Sobretot després del conegut èxit que li van donar al Obama allà al regne del dolar l'aprofitament d'aquests mitjans, sempre mantenint les distàncies entre l’exquisidament educat i sempre contingut president americà i el nostre repentinat bacó que sempre esta “Al loro!”.

Arriscant-me a ser denunciat per plagi, només puc pensar en una frase que dedicar a tot l’arc parlamentari actual si pretenen mantenir la feina i per tant la còmode vida que porten: “Que n’aprenguin!”

Krusty

1 comentari: