divendres, 8 d’octubre del 2010

Bon dia al món

Inauguro el blog resumint una mica els motius que m'han portat a crearlo. Fa temps que m'agrada la idea de obrir una finestra del món als meus pensaments, i què millor que un blog que em permet fer-ho amb la certesa de que ningú hi treurà el cap degut al inabastable volum de la xarxa.

El que comentaré en aquest blog anirà desde pensaments motivats per l'acxtualitat fins a experiències que consideri rellevants en el meu dia a dia, passant per espectacles, concerts, notícies, películes i altres minúcies.

Aclarir d'entrada que els articles del blog son i seran en català, això sí, amb excepcions. Evidentment agrairé qualsevol contribució en  l'idioma que més còmode faci sentir a cadascú que vulgui dir-hi la seva.

Finalment només em queda disculpar-me per abançat si algú se sent ofès per algun article o comentari i agraïr tant les colaboracions com les protestes.

Krusty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada