dissabte, 9 d’octubre del 2010

Gintònics

Recentment he provat un més dels molts bars fashion qui hi ha al barri de Gràcia, i haig de reconèixer que em  va sorpendre descobrir a aquestes alçades un món tant fascinant i alhora complex com el dels gintònics.
Mai hauria dit que per demanar un gintònic un hauría de triar entre una selecció de 24 ginebres, pero és que seguidament et posen en la tesitura d'escollir un complement d'una llista de més de 10.
Fins aqui podriem dir que m'en vaig sortir força bé, amb l'inestimable ajuda que et brinden els preus diferents de cada ginebra, pero el que ja em va superar va ser haver de triar també el tipus de tònica. No cal dir que vaig recórrer al clàssic "dóna'm un moment més per pensar-m'ho" com si es tractés de demanar el sopar en un restaurant on la carta és en un idioma desconegut, cosa per cert és habitual a l'esmentat barri de Gràcia.
Finalment vaig conseguir degustar un gintònic que em va semblar excelent, que tenint en compte que no m'agrada la ginebra deia molt de la quantitat d'aquesta que contenia.
Això sí, vaig poder gaudir d'una autèntica experiència barística de la nit gracienca, és a dir, bon acompanyia, ambient agradable, beguda acceptable, mobiliari lleugerament incòmode, servei d'aficionats i preus desorbitats.

Krusty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada