dimecres, 13 d’octubre del 2010

Festival de cinema Sitges 2010 - The Ward + Fase 7

Com ja sabreu a aquestes alçades, vaig fer una visita al Festival internacional de cinema fantàstic de Catalunya i vaig tenir sorts diferents amb les dues películes que vaig escollir per aquest primer dia de festival per mi.

Sobre The Ward, destacar que esta dirigida per el mitic John Carpenter, manicomi als anys 50, presències fantasmagòriques, noies maques, passadissos foscos i gir final, es a dir, res. Es pot dir, això si, molt bona fotografia i ambientació.

En quant a Fase 7, comèdia apocalíptica argentina amb l'estelar presència de Federico Luppi, puc dir que va ser una molt agradable sorpresa. Divertida i entretinguda, narra les experiència d'una petita comunitat de vehins ahillats dins el seu edifici degut a una pandèmia mundial, que inevitablement acaben desconfiant els uns dels altres com fariem tots en aquest tipus de situacions extremes. Aquesta sí, fantàstica.

El millor de tot però, es que anar a veure aquestes dues películes, em van endollar l'entrega del premi Nosferatu i el premi Màquina del temps a dos velles glòries que obviament desconec i un curt francès en blanc i negre i sense diàleg de 3 minuts, en el qual al minut i mitg el públic ja xiulava i ni jo mateix puc garantitzar com hagués acabat tot si n'arriba a durar 3 més. Què dir, festivals de cinema.

Krusty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada