dilluns, 11 d’octubre del 2010

Festival de cinema Sitges 2010 - tv3

Recentment he gaudit de l'honor d'asistir a dues películes al Festival de Siges, és a dir, al 43è Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya,i haig de comentar alguns detalls que m'han frapat fortament.
D'entrada, i mai millor dit, em vaig topar a la cua de l'auditori amb un conegut presentador d'esports de TV3 ("has vist qui és? El de tv3!" feia la gent) tot fent cua com jo sota la pluja. Als presentadors s'els reconeix generalment pel moreno atemporal, la vestimenta modernilla i l'acompanyant de molt bon beure i escasa edat. Arribat el moment d'entrar, per sorpresa meva el jovenet que tallava les entrades no els va deixar passar per falta de les mateixes. Obviament les teories fluïen per la sala d'entrada, "haurà fet servir el 'Vostè sap qui soc jo?'", "s'haurà equivocat de cua?", "que no sap que les entrades estan esgotades i per tant la sala plena?"

Finalment vaig entrar i em va sobtar trobarme amb un enorme logotip lluminós de TV3 que em recordava el patrocini que la cadena otorga al Festival. No vaig poder evitar enrecordarme un cop més i sentir llàstima del guaperas i parella, que tindran un cotxe fantàstic, molta classe, força calers i segur que uns fills preciosos el dia de demà, això sí, no podran recordar la película que jo sí vaig poder veure gràcies a la meva entrada de 8 euros comprada al servicaixa.

Krusty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada