dimecres, 13 d’octubre del 2010

El 34è “minero chileno”, jo mateix!


Increïblement aquest matí, mentre corria la notícia de la alliberació dels miners xilens, he patit en les meves pròpies carns, ho dic de veritat, una experiència similar sinó pitjor.
M’explico, quan he anat a sortir de bon matí de ca la meva xicota, tot dutxat, pentinat, vestit i preparat per anar a treballar, m’he trobat que la porta era tancada i al anar a obrir-la des de dins m’ha estat impossible. Com a típica primera mesura davant d’una emergència he fet ús del meu telèfon mòbil, sense resultats. Immediatament he pensat en les hores d’aire que em deuria quedar en un pis d’uns 70 m2 sent jo un sol individu en la trentena i d’uns 70 quilos de pes, fins que m’he adonat que podia obrir les finestres, i que de fet no feia ni falta ja que sent un pis antic l’aire ja corria desmesuradament sense necessitat d’obrir-les.
Seguidament he revisat la nevera per fer un recompte de provisions i així calcular el dies que podria aguantar, però abans m’he fet una bona truiteta amb pa torrat per agafar forces i seguir lluitant per la meva supervivència. I tot esmorzant se’m ha acudit trucar a un amic que viu pel barri, que ha vingut i des de fora ell i jo des de dins, al cap d’una estona de provar hem aconseguit obrir. Llibertat!
Quan ja em veia feliç i tranquil camí per fi de la feina, que ja costa prou de conservar per si mateixa, m’he adonat que no podia marxar simplement i deixar obert, amb lo qual m’ha tocat desmuntar el pany, anar al Cofac, comprar un pany nou i canviar-lo.

Finalment quan marxava he anat a apagar la televisió i sortien al 3/24 les imatges d’un dels miners sent extret de la mina en aquella cabina de reixa metàl·lica i he pensat “company, hem patit, hem plorat i hem canviat, però ja som lliures”.

Krusty

4 comentaris:

  1. Davant d' un problema el millor és sempre un entrepà de truita... XD

    ResponElimina
  2. Efectivament, claus noves i pany nou, i sí, sempre tot problema és menys greu amb un entrepà de truita recent feta.

    ResponElimina
  3. uuuf,, a mi m'agrada molt l'entrepà de truita de patates!! sobretot els que hi venen al camp nou, i els que es poden trobar a l'Estació de Sants!!

    no sé si ets un exagerat o no,, però si no ho ets, doncs quina vida que portes!!! endavant miner!! xc

    ResponElimina