dimarts, 19 d’octubre del 2010

Festival de cinema Sitges 2010 - Mother's day + I saw the devil + Detective Dee and the phantom flame

Aquest dissabte nit vaig assistir al Auditori, al Melià de Sitges al marató cloenda del Festival i vaig poder veure Mother's Day, I saw the devil i Detective Dee and The Mystery of Phantom Flame.

De Mother's day, del director de Saw, és obligatori destacar la presencia de la Rebecca de Mornay, que fins-hi tot estava a Sitges i vaig poder veure personalment a molt poca distància, que fa una bona interpretació d'una mare racional pero alhora profundament desequilibrada. I saw the devil, película koreana amb el protagonista de la guanyadora del festival al 2008 Old Boy, es una història de venjança que impacta per la violència explícita i el seu ritme lent. Detective Dee and The Mystery of Phantom Flame em va sorprendre, pel·lícula de samurais al estil de Sherlock Holmes i amb els efectes de Tigre y dragón, això sí, llarga, molt llarga.
El millor però del marató va ser el tema horari, se suposava que començava a la una i quart pero varem entrar al Auditori a les dues passades per un marató de tres pel·lícules que semblaven triades expressament, la primera 106 minuts, la segona 122 i la tercera 141, no cal dir que per segona vegada en aquest festival vaig arribar a casa a les deu del matí, però sabent que era l'ultima nit de marató no em va saber greu.
Apa Sitges, fins l'any que ve!

Krusty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada