dissabte, 23 d’octubre del 2010

Doble ració de Beyoncé

M'he quedat al·lucinat avui quan he llegit que la cantant Beyoncé  Knowles va ser vista i fotografiada a dos llocs diferents de Viena, Àustria, el mateix dia, divendres, i a la mateixa hora, poc abans del multitudinari concert que va oferir en aquesta ciutat.
S'ha revelat posteriorment que l'artista no es trobava amb ànims de fer la visita estipulada per agenda oficial al Museu Albertina del centre de Viena i va decidir d'enviar-hi una doble, que va ser rebuda amb tots els honors pel director de la institució. Mentrestant la Beyoncé 'original', recentment valorada per Forbes com la novena dona més influent del mon actualment, recorria la zona de botigues de la ciutat deixant-se fotografiar i signant autògrafs. En paraules d'avui de la portaveu del museu Verena Dahlitz, quan s'ha sabut la notícia, "ya ayer tuvimos una leve duda, pero no estabamos seguros", "por la cara, podria haber sido ella". Rematat amb un inevitable i plenament justificat "creemos que es una desfachatez".
Em sembla perfecte per part d'ella, la pregunta és si al vespre va cantar o també va decidir que 'passava'. Si pot colar un doble en una recepció oficial, em costa molt creure que no ho hagi fet ja en algun concert, on les possibilitats de ser descoberta són molt inferiors que en un cara a cara.

Jo personalment estic pensant en buscar-me un doble per segons quin tipus d'activitats, per exemple per anar als concerts de la Beyoncé, així m'estalvio hores de cura, empentes, incomoditats i crits per acabar veient al escenari algú que probablement no sigui ella, i que encara que ho fos, tampoc m'interessaria.

Krusty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada