dimecres, 20 d’octubre del 2010

Mor el "Boy" de les pel·lícules de Tarzan

No sé a vosaltres, pero a mí notícies com aquesta em fan sentir vell, resulta que va morir divendres passat l'actor que feia de "Boy" a les mítiques pel·lícules de Tarzan, un tal Johnny Sheffield, a l'edat de 79 anys.
Us repto a trobar algú que pugui afirmar amb convenciment que mai ha intentat reproduir el famós crit de Tarzan al menys en una ocasió en la seva vida, si el trobeu, jo diria que el més probable és que ho hagi fet però ja no ho recordi o que simplement no tingui 'pebrots' de reconèixer que ho ha intentat. Evidentment em refereixo a algú d'una certa edat, clar, dono per fet que les generacions Power Rangers, Pokemon, Shin-chan i coses rares d'aquestes no saben qui és Tarzan ni els hi importa, i per tant encara menys qui era Boy, al que avui recordem breument.
Jo per part meva, recordo perfectament aquelles mítiques pel·lícules de tarda, amb el Tarzan, la Jane, la mona Chita i el Boy, el qual va apareixen en vuit pel·lícules de l'interminable saga al ser escollit quan tenia 7 anys en un càsting de més de 300 candidats.

Demostrant que la vida és, o em fem sempre, un acudit, cal destacar que va morir per causa d'una caiguda quan s'havia enfilat a una escala per podar una palmera, en declaracions de la seva dona, "va ser un noi de la jungla fins al final", sense paraules.

Krusty

1 comentari:

  1. jo el vaig intentar un cop, i em va surtir força bé el crit! xc

    ResponElimina