dilluns, 17 de gener del 2011

Gaby Milito continuarà fins a final de temporada

Gabriel Milito seguirà jugant de blaugrana. Al descans del partit contra el Màlaga, el director esportiu del Barça, Andoni Zubizarreta, ja ho va avançar i avui l'encarregat de donar explicacions ha estat el mateix Milito. "M'he pres uns dies per prendre una decisió. Reflexionant-ho, crec que no és el moment per marxar del club, de l'equip. Gaudeixo molt del dia a dia dels meus companys, veient-los quan em quedo fora... la millor opció era continuar aquí i seguir des del lloc que em correspongui. Són moments agradables que ens toca viure, perquè no és fàcil el que l'equip està aconseguint", ha dit l'argentí.
Pel defensa de 30 anys, l'únic que el va fer pensar a abandonar el Barça va ser el seu "desig de jugar". "En tenir algunes possibilitats que he rebut, necessitava dies per pensar i pensar i finalment he decidit quedar-me per molts motius. Un dels més importants és que Pep em considera important, i això és el més important per a mi. Quan ell va confeccionar la plantilla comptava amb mi i encara ho fa", ha reconegut el central internacional amb la seva selecció, que ha recordat que mai va dir de manera definitiva que marxava del Barça. "Vaig tenir dubtes i vaig prendre'm uns dies per prendre una decisió, que crec que és la correcta. És molt més fàcil prendre la decisió tenint el suport d'en Pep".
Milito ha explicat quins són els seus sentiments: "Sentia que no era bo abandonar l'equip en el mercat d'hivern, amb la temporada ja començada" i ha avançat que està "mentalitzat per continuar". "Tinc molta il·lusió amb vista al futur immediat per anar jugant minuts. Quan un aconsegueix estar en un lloc de privilegi, com on estic ara, és difícil allunyar-se'n. És molt difícil trobar una harmonia, un grup com el que hi ha aquí. I això influeix a l'hora de prendre decisions", ha dit l'argentí. El defensa ha volgut agrair la comprensió del tècnic i dels seus companys i ha recordat que la lesió que va patir a finals d'any també li va fer restar minuts. "La lesió de finals d'any també em va fer perdre partits. Per a mi no ha estat res dramàtic. Em van aparèixer algunes propostes, les vaig analitzar i finalment vaig prendre una decisió".
Personalment crec que Milito és encara un bon jugador, va arribar al club l'any 2007 de la mà de Txiqui i sota la presidència del gran Laporta després que el Real Madrid en descartés el seu fitxatge per motius físics, a pesar del seu rendiment espectacular al Saragossa des del 2004, i ha estat part important d'un vestuari amb un ambient extraordinari. M'encanta que Milito es plantegés marxar per jugar més minuts, cosa que demostra que no en té prou amb cobrar un bon sou, sinó que te ambició per jugar encara a la seva edat, i, finalment, m'encanta encara més que hagi optat al final per quedar-se, ja que com ell mateix ha dit, el grup que hi ha actualment al vestuari del Barça es únic i l'entrenador contava amb ell per la resta de la temporada. Aquest és el tipus de jugador que necessitem al club, m'alegro que puguem seguir contant amb ell i espero veure'l celebrant molts títols amb els seus amics i companys abans no marxi del club aquest estiu, gran central i millor persona, profúndament estimat per l'afició dels clubs per on ha passat.


Krusty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada